Yabancı Uyruklu (Uluslararası) Öğrencilerin İkamet İzni İşlemleri İçin Randevu Tarihi ve Yapılması Gerekenler Hakkında Bilgilendirme

2015-2016 eğitim-öğretim yılı Bahar yarıyılında Üniversitemize yeni (ilk defa) kayıt yaptıran tüm yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin (Önlisans, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Erasmus, Mevlana, Uzmanlık Öğrencisi, vb.), 16 Mart 2016 tarihinde İl Göç İdaresi Müdürlüğünden gelen yetkililer tarafından ikamet izni başvuruları alınmıştır.

Ancak, 16 Mart 2016 tarihinde işlemleri yetişmeyen veya eksik evrakı olan yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin olma ihtimaline karşı İl Göç İdaresi tarafından 30 Mart 2016 tarihine ikinci bir randevu tarihi verilmiştir.

Bu doğrultuda yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin 30 Mart 2016 Çarşamba günü 10.00-16.00 saatleri arasında İlahiyat Fakültesi Konferans Salonunda hazır bulunmaları gerekmektedir. Önceden randevu alınmış, gereken evrak toplanmış ve ödeme yapılmış olarak 30 Mart 2016 tarihinde Üniversitemize gelecek İl Göç İdaresi yetkililerine evrakını teslim etmeyen öğrencilerin ikamet izni işlemleri yapılmayacaktır.

   http://www.gov.tr e-ikamet adresinden ikamet izni için randevu alması zorunludur.

   Öğrencilerin, ikamet izni için gereken evrakınhepsini temin etmesi zorunludur.

Yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin ikamet izni alabilmesi için gerekli evrak hakkında bilgiye http://ogrenci.istanbul.edu.tr/?p=8683 adresinden erişilebilmektedir.

Söz konusu tarihte işlemini yapamayan ve geçerli mazereti olmayan öğrencilerin işlemleri alınan Valilik kararı gereği iptal edilecektir. 30 Mart 2016 tarihi olarak belirlenen randevu tarihi dışında başka bir randevu tarihi verilmeyecektir.

Geçerli mazeret: Öğrencinin o gün üniversiteye gelememesinin kaşeli ve imzalı resmi evrakla

kanıtlanmış olmasıdır (Başhekim imzalı doktor raporu vb.).

Bu kaydı paylaş

İstanbul Üniversitesi © 2017 All Rights Reserved