Öğrenci İşleri

08.09.2016 TARİHLİ 29825 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN

İÜ Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliği için TIKLAYINIZ

20.04.2016 TARİHLİ 29690 SAYILI RESMİ GAZETEDE YAYINLANAN
YÖK Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği için TIKLAYINIZ

Öğrenci Hastalık Raporları Yönergesi için TIKLAYINIZ



İÜ. Diploma Yönergesi için  TIKLAYINIZ
İÜ. Diploma Eki için TIKLAYINIZ


Çift veya Ortak Tek Diplomaya Yönelik Uluslararası Ortak Lisansüstü Eğitim Öğretim Programı Yönetmeliği Uluslararası Ortak Lisansüstü Eğitim Öğretim Programı Yönetmeliği için TIKLAYINIZ


SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ TAMAMLAYICI FAALİYET / UYGULAMA YÖNERGESİ için TIKLAYINIZ



DOKTORA YETERLİK SINAVI VE TEZ SAVUNMA SINAVI KOŞULLARI YÖNERGESİ için TIKLAYINIZ



LİSANSÜSTÜ DANIŞMANLIK YÖNERGESİ için TIKLAYINIZ



İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAŞTIRMA İZİNLERİ İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ için TIKLAYINIZ



TEZSİZ YÜKSEL LİSANS FORMLARI
FORMLARI DOLDURURKEN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
El yazısından kaynaklanabilecek hataları önlemek için aşağıda bulunan TÜM FORMLAR BİLGİSAYAR ORTAMINDA DOLDURULMALIDIR. El yazısı ile doldurulmuş formlar kabul edilmeyecektir.
Formları bilgisayarınıza indirmek için ilgili form bağlantısına tıklayıp “Kaydet” veya “Farklı Kaydet” seçilerek istenilen konumda bilgisayara kaydedilebilir.
Önemli Not: Formlarda zaman zaman güncellemeler yapıldığından (Yönetmelik değişiklikleri, Enstitü Genel Kurul Kararları vb) bir formu ihtiyacınız olduğunuz zaman bilgisayarınıza indirmeniz işlemlerinizin daha hızlı yapılmasını ve zaman kaybınızı önleyecektir.

Tüm program (Tezli, Tezsiz, Doktora ) öğrencileri için, DANIŞMAN ATAMA İŞLEMLERİ AKSİS otomasyonu üzerinden yapılacağından Danışmanlık Formları kaldırılmıştır.

DANIŞMANLIK FORMLARI

Danışman Atama Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

(AKSİS'e başvurmadan önce  Akademik Kurul Kararının bulunması gerekmektedir)

Danışman Değişikliği Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

(AKSİS'e başvurmadan önce  Akademik Kurul Kararının bulunması gerekmektedir)

İkinci Tez Danışman Atama Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

(Tez konusu enstitü tarafından onaylandıktan sonra AKSİS'e başvurmadan önce; yönetmeliğe uygun II. Danışman önerisinin gerekçesi, Anabilim Dalı Akademik Kurulu Onayı ile birlikte Anabilim Dalı Başkanlığı tarafından enstitüye iletilmesi gerekmektedir) (İkinci tez danışmanı başka bir üniversiteden ise form manuel olarak doldurulur TIKLAYINIZ)


DÖNEM PROJESİ FORMLARI

Dönem Projesi Değerlendirme Raporu Formu için TIKLAYINIZ
Dönem Projesi Raporu Onayı Formu için TIKLAYINIZ 

Dönem Projesi Konusu Bildirim Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)


ÖĞRENCİ İŞLERİ FORMLARI

Askerlik Sevk Tehiri Talep Formu için TIKLAYINIZ

Öğrenci Belgesi Talep Formu için TIKLAYINIZ

Transkript Talep Formu için TIKLAYINIZ

Ders Saydırma Başvuru Formu için TIKLAYINIZ

Diğer Yükseköğretim Kurumlarından Ders Alma Formu için TIKLAYINIZ

Diploma Talep Formu için TIKLAYINIZ

Geçici Mezuniyet Belgesi Talep Formu için TIKLAYINIZ


TEZLİ YÜKSEK LİSANS FORMLARI
FORMLARI DOLDURURKEN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
El yazısından kaynaklanabilecek hataları önlemek için aşağıda bulunan TÜM FORMLAR BİLGİSAYAR ORTAMINDA DOLDURULMALIDIR. El yazısı ile doldurulmuş formlar kabul edilmeyecektir.



Önemli Not: Formlarda zaman zaman güncellemeler yapıldığından (Yönetmelik değişiklikleri, Enstitü Genel Kurul Kararları vb) bir formu ihtiyacınız olduğunuz zaman bilgisayarınıza indirmeniz işlemlerinizin daha hızlı yapılmasını ve zaman kaybınızı önleyecektir.

Tüm program (Tezli, Tezsiz, Doktora ) öğrencileri için, DANIŞMAN ATAMA İŞLEMLERİ AKSİS otomasyonu üzerinden yapılacağından Danışmanlık Formları kaldırılmıştır.


DANIŞMANLIK FORMLARI

Danışman Atama Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

​(AKSİS'e başvurmadan önce Danışmanlık Uygunluk Formu ve Akademik Kurul Kararının bulunması gerekmektedir)

Danışman Değişikliği Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

(AKSİS'e başvurmadan önce Danışmanlık Uygunluk Formu ve Akademik Kurul Kararının bulunması gerekmektedir)

İkinci Tez Danışman Atama Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

(Tez konusu enstitü tarafından onaylandıktan sonra AKSİS'e başvurmadan önce; yönetmeliğe uygun II. Danışman önerisinin gerekçesi, Anabilim Dalı Akademik Kurulu Onayı ile birlikte Anabilim Dalı Başkanlığı tarafından enstitüye iletilmesi gerekmektedir) (İkinci tez danışmanı başka bir üniversiteden ise form manuel olarak doldurulur TIKLAYINIZ)

Danışman Atama Uygunluk Formu için TIKLAYINIZ

ÖĞRENCİ İŞLERİ FORMLARI

Askerlik Sevk Tehiri Talep Formu için TIKLAYINIZ

Öğrenci Belgesi Talep Formu için TIKLAYINIZ

Transkript Talep Formu için TIKLAYINIZ

ÜNİVERSİTE DIŞI DERS ALMA VE SAYDIRMA FORMLARI
Ders Saydırma Başvuru Formu için TIKLAYINIZ
Diğer Yükseköğretim Kurumlarından Ders Alma Formu için TIKLAYINIZ
KAYIT DONDURMA VE SİLME FORMLARI
Kayıt Dondurma Talebi Formu için TIKLAYINIZ
Kayıt Silme Talep Formu için TIKLAYINIZ



Tez Başlığı ve Tez Konusu Bildirim Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

    Tez Başlığı Değişikliği Bildirim Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

    Tez Konusu Değişikliği Bildirim Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

      (Tez başlığı ve tez konusu önerilerinde sık sorulan sorular kısmındaki açıklamalara bakınız, AKSIS'den başvuruda, tez başlığının italik, formül, sembol, simge ve özel karakterler         içermemesine, virgül, nokta ve boşluklar dahil 150 karakteri geçmemesine; tez konusunun ise kaynaklara atıf yaparak gerekçesinin ve amacının açık bir şekilde anlatılmasına, yöntemler, etik kurul onayı gerekliliği en az 500 kelimelik metin olarak yazılmasına buna ek olarak kaynakların listelenmesine dikkat edilmelidir)


    İNTİHAL RAPORU FORMLARI

    İntihal Raporu Formları için TIKLAYINIZ

    TEZ SINAVI FORMLARI

    Tez Teslim Kılavuzu için TIKLAYINIZ

    Tez Tesliminde Son Kontrol Noktaları Formu için TIKLAYINIZ

    Yüksek Lisans Tez Sınavı Tutanak Formu için TIKLAYINIZ

    Yüksek Lisans Tezi Onayı için TIKLAYINIZ

    Yüksek Lisans Tez Teslim ve Jüri Öneri Formu için TIKLAYINIZ

    MEZUNİYET FORMLARI

    Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Erişime Açılması Hakkında Yasal Uyarı İÜ Sağlık Bilimleri Enstitüsü Yükseköğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi Lisansüstü Tezleri, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu Ek     Madde 40 hükümleri çerçevesinde bilime katkı sağlamak, bilimsel araştırma ve faaliyetleri desteklemek amacıyla elektronik ortamda erişime açmaktadır. Araştırmacılar tezlerin tamamı veya bir bölümünü yazarın   izni olmadan ticari veya mali kazanç amaçlı kullanamaz, yayınlayamaz, dağıtamaz ve kopyalayamaz. Ulusal Tez Merkezi Web Sayfasını kullanan araştırmacılar, tezlerden bilimsel etik ve atıf kuralları çerçevesinde       yararlanırlar.

    Mezuniyet Diploma Talep Formu için TIKLAYINIZ

    Tezlerin Çoğaltılması ve Yayımı İçin İzin Belgesi için TIKLAYINIZ

    Proje Destekli Tezlerin Yayımı İzin Belgesi için TIKLAYINIZ

    Enstitü Tezlerin Çoğaltılması ve Yayımı İçin İzin Belgesi için TIKLAYINIZ

    Geçici Mezuniyet Belgesi Talep Formu için TIKLAYINIZ

    Diploma Eki Talep Formu için TIKLAYINIZ

DOKTORA FORMLARI
FORMLARI DOLDURURKEN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
El yazısından kaynaklanabilecek hataları önlemek için aşağıda bulunan TÜM FORMLAR BİLGİSAYAR ORTAMINDA DOLDURULMALIDIR. El yazısı ile doldurulmuş formlar kabul edilmeyecektir.

Formları bilgisayarınıza indirmek için ilgili form bağlantısına tıklayıp “Kaydet” veya “Farklı Kaydet” seçilerek istenilen konumda bilgisayara kaydedilebilir.

Önemli Not: Formlarda zaman zaman güncellemeler yapıldığından (Yönetmelik değişiklikleri, Enstitü Genel Kurul Kararları vb) bir formu ihtiyacınız olduğunuz zaman bilgisayarınıza indirmeniz işlemlerinizin daha hızlı yapılmasını ve zaman kaybınızı önleyecektir.

Tüm program (Tezli, Tezsiz, Doktora ) öğrencileri için, DANIŞMAN ATAMA İŞLEMLERİ AKSİS otomasyonu üzerinden yapılacağından Danışmanlık Formları kaldırılmıştır.


Danışman Atama Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

(AKSİS'e başvurmadan önce Danışmanlık Uygunluk Formu ve Akademik Kurul Kararının bulunması gerekmektedir)

Danışman Değişikliği Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

(AKSİS'e başvurmadan önce Danışmanlık Uygunluk Formu ve Akademik Kurul Kararının bulunması gerekmektedir)

İkinci Tez Danışman Atama Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)

(Tez konusu enstitü tarafından onaylandıktan sonra AKSİS'e başvurmadan önce; yönetmeliğe uygun II. Danışman önerisinin gerekçesi, Anabilim Dalı Akademik Kurulu Onayı ile birlikte Anabilim Dalı Başkanlığı tarafından enstitüye iletilmesi gerekmektedir) (İkinci tez danışmanı başka bir üniversiteden ise form manuel olarak doldurulur)


Danışman Atama Uygunluk Formu için TIKLAYINIZ

ORPHEUS ETİKETİ İLE MEZUNİYET

2022-2023 Güz yarıyılı öncesi kayıt yaptıran doktora öğrencileri de ORPHEUS Etiketi ile mezun olmak isterlerse ORPHEUS Etiketi ile mezuniyet için gerekli yayın koşullarını yerine getirmelidirler.
2022-2023 Güz Yarıyılı ve sonrası kayıt yaptıran doktora öğrencileri ORPHEUS etiketi ile mezuniyet koşullarını yerine getirmek zorundadırlar.

DANIŞMAN ATAMA FORMLARI

Danışman Atama Uygunluk Formu için TIKLAYINIZ

Danışman Anlaşması Formu için TIKLAYINIZ

İkinci Tez Danışmanı Formu için TIKLAYINIZ (İkinci tez danışmanı başka bir üniversiteden ise form manuel olarak doldurulur)

Danışman Değişikliği Talep Formuna AKSİS Otomasyon Sistemi Üzerinden Ulaşabilirsiniz.

ORPHEUS Doktora Adayı Bireysel Çalışma Planı için TIKLAYINIZ 

(Başvuru sırasında (mülakatta) ve kesin kayıtta istenir)





ÖĞRENCİ İŞLERİ FORMLARI

Askerlik Sevk Tehiri Talep Formu için TIKLAYINIZ

Öğrenci Belgesi Talep Formu için TIKLAYINIZ

Transkript Talep Formu için TIKLAYINIZ


ÜNİVERSİTE DIŞI DERS ALMA VE SAYDIRMA FORMLARI

Ders Saydırma Başvuru Formu için TIKLAYINIZ

Diğer Yükseköğretim Kurumlarından Ders Alma Formu için TIKLAYINIZ

KAYIT DONDURMA VE SİLME TALEP FORMLARI
Kayıt Dondurma Talebi Formu için TIKLAYINIZ
Kayıt Silme Talep Formu için TIKLAYINIZ
DOKTORA YETERLİK SINAVI FORMLARI

Orpheus Doktora Tez Savunma Sınavı Yayın Koşulları Beyan Formu TIKLAYINIZ
Doktora Yeterlik  Sınavı Son Kontrol Noktaları Formu TIKLAYINIZ (2022-2023 Güz yarıyılı ve sonrasında kayıt yaptıran öğrenciler için)
Doktora Yeterlik Sınav Jürisi Öneri Formu için TIKLAYINIZ  (2022-2023 Güz yarıyılı ve sonrasında kayıt yaptıran öğrenciler için)
Doktora Yeterlik Sınav Jürisi Öneri Formu için TIKLAYINIZ
Doktora Yeterlik Sınavı Tutanağı için TIKLAYINIZ

DOKTORA TEZ FORMLARI
Tez Önerisi ve Değerlendirme Tutanağı Formu için TIKLAYINIZ
Doktora Tez Ara Değerlendirme Tutanağı için TIKLAYINIZ
Doktora Tez Ara Rapor Formu için TIKLAYINIZ
Doktora Tez İzleme Komitesi Üye Değişikliği Formu için TIKLAYINIZ
Tez Başlığı,Tez Konusu ve Tez İzleme Komitesi Oluşturma Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)
Tez Başlığı Değişikliği Bildirim Formu(Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)
Tez Konusu Değişikliği Bildirim Formu (Bu işlem AKSİS Otomasyon Sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir)(Tez başlığı ve tez konusu önerilerinde sık sorulan sorular kısmındaki açıklamalara bakınız, AKSIS'den başvuruda, tez başlığının italik, formül, sembol, simge ve özel karakterler içermemesine, virgül, nokta ve boşluklar dahil 150 karakteri geçmemesine; tez konusunun ise kaynaklara atıf yaparak gerekçesinin ve amacının açık bir şekilde anlatılmasına, yöntemler, etik kurul onayı gerekliliği en az 500 kelimelik metin olarak yazılmasına buna ek olarak kaynakların listelenmesine dikkat edilmelidir)

İNTİHAL FORMLARI
İntihal Formları için TIKLAYINIZ
DOKTORA TEZ SINAVI FORMLARI
Tez Teslim Kılavuzu için TIKLAYINIZ
Tez Tesliminde Son Kontrol Noktaları Formu için TIKLAYINIZ
Doktora Tez Sınavı Tutanak Formu için TIKLAYINIZ
Doktora Tez Teslim ve Jüri Öneri Formu için TIKLAYINIZ
Doktora Tezi Onayı için TIKLAYINIZ

MEZUNİYET FORMLARI
Lisansüstü Tezlerin Elektronik Ortamda Erişime Açılması Hakkında Yasal Uyarı
İÜ Sağlık Bilimleri Enstitüsü
Yükseköğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi Lisansüstü Tezleri, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu Ek Madde 40 hükümleri çerçevesinde bilime katkı sağlamak, bilimsel araştırma ve faaliyetleri desteklemek amacıyla elektronik ortamda erişime açmaktadır.
Araştırmacılar tezlerin tamamı veya bir bölümünü yazarın izni olmadan ticari veya mali kazanç amaçlı kullanamaz, yayınlayamaz, dağıtamaz ve kopyalayamaz.
Ulusal Tez Merkezi Web Sayfasını kullanan araştırmacılar, tezlerden bilimsel etik ve atıf kuralları çerçevesinde yararlanırlar.

Mezuniyet İşlemleri Talep Formu için TIKLAYINIZ
Tezlerin Çoğaltılması ve Yayımı İçin İzin Belgesi için TIKLAYINIZ
Proje Destekli Tezlerin Yayımı İzin Belgesi için TIKLAYINIZ
Enstitü Tezlerin Çoğaltılması ve Yayımı İçin İzin Belgesi için TIKLAYINIZ
Diploma Eki Talep Formu için TIKLAYINIZ




ÖZEL ÖĞRENCİ FORMLARI
FORMLARI DOLDURURKEN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
El yazısından kaynaklanabilecek hataları önlemek için aşağıda bulunan TÜM FORMLAR BİLGİSAYAR ORTAMINDA DOLDURULMALIDIR. El yazısı ile doldurulmuş formlar kabul edilmeyecektir.

Formları bilgisayarınıza indirmek için ilgili form bağlantısına tıklayıp “Kaydet” veya “Farklı Kaydet” seçilerek istenilen konumda bilgisayara kaydedilebilir.
Önemli Not: Formlarda zaman zaman güncellemeler yapıldığından (Yönetmelik değişiklikleri, Enstitü Genel Kurul Kararları vb) bir formu ihtiyacınız olduğunuz zaman bilgisayarınıza indirmeniz işlemlerinizin daha hızlı yapılmasını ve zaman kaybınızı önleyecektir.


DOKTORA PROGRAMINA ÖZEL ÖĞRENCİLİK BAŞVURU FORMU

 Doktora Programına Özel Öğrenci Başvuru Formu için TIKLAYINIZ

YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA ÖZEL ÖĞRENCİLİK BAŞVURU FORMU

 Yüksek Lisans Programına Özel Öğrenci Başvuru Formu için TIKLAYINIZ

DOKTORA PROGRAMI ÖZEL ÖĞRENCİ DERS SAYDIRMA FORMU

 Doktora Programı Özel Öğrenci Ders Saydırma Formu için TIKLAYINIZ

YÜKSEK LİSANS PROGRAMI ÖZEL ÖĞRENCİ DERS SAYDIRMA FORMU

 Yüksek Lisans Özel Öğrenci Ders Saydırma Formu için TIKLAYINIZ


DOKTORA PROGRAMI ÖZEL ÖĞRENCİ DERS SEÇME FORMU

Doktora Programı Özel Öğrenci Ders Seçme Formu için  TIKLAYINIZ


YÜKSEK LİSANS PROGRAMI ÖZEL ÖĞRENCİ DERS SEÇME FORMU

Yüksek Lisans Özel Öğrenci Ders Seçme Formu için TIKLAYINIZ

JÜRİ TEZ İNCELEME FORMU
JÜRİ FORMU DOLDURURKEN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
El yazısından kaynaklanabilecek hataları önlemek için aşağıda bulunan form BİLGİSAYAR ORTAMINDA DOLDURULMALIDIR!
Formları bilgisayarınıza indirmek için ilgili form bağlantısına tıklayıp “Kaydet” veya “Farklı Kaydet” seçilerek istenilen konumda bilgisayara kaydedilebilir.


Önemli Not: Formlarda zaman zaman güncellemeler yapıldığından (Yönetmelik değişiklikleri, Enstitü Genel Kurul Kararları vb) bir formu ihtiyacınız olduğunuz zaman bilgisayarınıza indirmeniz işlemlerinizin daha hızlı yapılmasını ve zaman kaybınızı önleyecektir.

Jüri Tez İnceleme ve Kişisel Rapor Formu için TIKLAYINIZ
(El yazısı ile doldurulmuş Jüri formları kabul edilmeyecektir)


AÇILACAK DERSLER FORMU
FORM DOLDURULURKEN DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

El yazısından kaynaklanabilecek hataları önlemek için aşağıdaki Anabilim Dalı Açılacak Dersler Formu BİLGİSAYAR ORTAMINDA DOLDURULMALIDIR. El yazısı ile doldurulmuş formlar kabul edilmeyecektir.

Formları bilgisayarınıza indirmek için ilgili form bağlantısına tıklayıp “Kaydet” veya “Farklı Kaydet” seçilerek istenilen konumda bilgisayara kaydedilebilir.
Önemli Not: Formlarda zaman zaman güncellemeler yapıldığından (Yönetmelik değişiklikleri, Enstitü Genel Kurul Kararları vb) bir formu ihtiyacınız olduğunuz zaman bilgisayarınıza indirmeniz işlemlerinizin daha hızlı yapılmasını ve zaman kaybınızı önleyecektir.

Açılacak Ders Formu için TIKLAYINIZ

Önemli Not: Formlarda zaman zaman güncellemeler yapıldığından (Yönetmelik değişiklikleri, Enstitü Genel Kurul Kararları vb) bir formu ihtiyacınız olduğunuz zaman bilgisayarınıza indirmeniz işlemlerinizin daha hızlı yapılmasını ve zaman kaybınızı önleyecektir.


Mülakat Jüri Formu için TIKLAYINIZ



Uzmanlık Alan Dersi Açma Talep Formu için TIKLAYINIZ


Lisansüstü Yatay Geçiş Başvuru Formu için TIKLAYINIZ


YÖK Tez Erişim Kısıtlama Talep  Formu için TIKLAYINIZ


Yüksek Lisans Seçmeli Ders Saydırma Formu için TIKLAYINIZ
Doktora Seçmeli Ders Saydırma Formu için TIKLAYINIZ

Bilimsel Hazırlık Ders Seçme Formu için TIKLAYINIZ


Vize Mazeret Sınavı Talep Formu için TIKLAYINIZ











LİSANSÜSTÜ TEZ YAZIM KILAVUZU için tıklayınız.

LİSANSÜSTÜ TEZ YAZIM ŞABLONU için TIKLAYINIZ


Yüksek Lisans Eğitim Akışı için TIKLAYINIZ.
Doktora Eğitim Akışı için TIKLAYINIZ. 
ORPHEUS Doktora Programlarına Başvuru ve Kayıt Süreci için TIKLAYINIZ 
ORPHEUS 2022-23 Güz Dönemi itibari ile geçerli Doktora Eğitim Süreci için TIKLAYINIZ

Tezsiz Yüksek Lisans Eğitim Akış Şeması için TIKLAYINIZ.
 


İÜ Erasmus Programı için TIKLAYINIZ

İÜ Sağlık Bilimleri Enstitüsü Erasmus Program Sorumlusu Prof.Dr.Merva SOLUK TEKKEŞİN
e-posta: msoluk@istanbul.edu.tr 
Hakan İLİKÇİ İstanbul Üniversitesi Erasmus Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi





İÜ Mevlana Programı için TIKLAYINIZ

İÜ Sağlık Bilimleri Enstitüsü Mevlana Program Sorumlusu Prof.Dr.Merva SOLUK TEKKEŞİN
e-posta: msoluk@istanbul.edu.tr


İÜ Farabi Programı için TIKLAYINIZ

İÜ Sağlık Bilimleri Enstitüsü Farabi Program SorumlusuProf.Dr.Merva SOLUK TEKKEŞİN
e-posta: msoluk@istanbul.edu.tr 



İÜ İkili Çoklu İlişkiler Programı için TIKLAYINIZ

İÜ Sağlık Bilimleri Enstitüsü İkili Çoklu İlişkiler Program Sorumlusu Prof.Dr.Merva SOLUK TEKKEŞİN
e-posta: msoluk@istanbul.edu.tr


TÜBİTAK Burs Sayfası İçin TIKLAYINIZ

YTB Burs Sayfası İçin TIKLAYINIZ

Erasmus+ Burs Sayfası İçin TIKLAYINIZ

100/2000 Burs Sayfası İçin TIKLAYINIZ

İntihal Raporu Uygulama Esasları için TIKLAYINIZ
Tez Çalışması İntihal Raporu Uygunluk Yazısı için TIKLAYINIZ
Tez İntihal Raporu Başvuru Formu için TIKLAYINIZ
Yeni İntihal Yönergesi için TIKLAYINIZ

BİRGÜL CESUR (Bilgisayar İşletmeni)
Sorumlu Olduğu Görevler

Enstitü Programlarının Müfredat Güncellemeleri

Diploma, Diploma Eki Hazırlanması 

E-mail: birgul.cesur@istanbul.edu.tr

Tel: (0)212 440 00 00 Dahili: 14127

Şükrü DELİGÖZ  (Bilgisayar İşletmeni)

Sorumlu Olduğu Programlar ve Görevler
İstanbul Tıp, Diş, Eczacılık, Hemşirelik Fakültesi 

 Onkoloji, Aziz Sancar Deneysel Tıp Arş. , Çocuk Sağlığı Enstitüsü

E-mail: sukru.deligoz@istanbul.edu.tr 
Tel: (0)212 440 00 00 Dahili: 14125

EMRAH AKSOY (Ver.Haz.Kont.İşt.)

Sorumlu Olduğu Programlar ve Görevler

İstanbul Tıp, Diş, Eczacılık, Hemşirelik Fakültesi 

Onkoloji, Aziz Sancar  Deneysel Tıp Arş. , Çocuk Sağlığı Enstitüsü

Öğrencilerin Tez İntihal Analizleri Ön Kontrolü, Mezun Ofis Sorumlusu 

E-mail: emrah.aksoy@istanbul.edu.tr 

Tel: (0)212 440 00 00 Dahili: 14124

 Academic Resource Index
 AERA
 Australian Education Index
 Asos
 British Education Index
 Cosmos
 Cochrane Library (By Whiley online)
 Current Index To Statistics
 DOAJ
 EBSCO/Academic Search Complete
 Education Full Text
 Embase (Elsevier)
Emerging Sources Citation Index (ESCI)
 ERA
 ERIC
 Genamics Journal Seek
Google Scholar

HINARI (By WHO)
 Ideal online
 Index Copernicus
 International Scientific Indexing
 Journal Factor
 PubMed
 ProQuest
 Research Bible
 Scopus
Scientific Indexing Services
 SHERPA/RoMEO
 Sobiad
 TÜBİTAK
 Türk Eğitim İndeksi
 WorldCat